Elakadtál?

Küldj egy e-mailt csapatunknak, és mihamarabb válaszolunk!

Kapcsolat

Gyakran Ismételt Kérdések

Mennyi időbe telik egy rendelés feldolgozása?

A rendelési szándék beérkezését követően kollégáink 1-3 munkanapon belül tájékoztatják Önt a rendelés állapotáról, valamint a szállítási feltételekről.

Mennyi időbe telik a rendelésem kiszállítása?

A szállítási idő minden esetben külső partnercégeink készletállományától függ, amely akár 2 hetet is igénybe vehet. Ügyfeleinket erről mindig előzetesen tájékoztatjuk, továbbá a rendelés állapotát folyamatosan frissítjük.

Mi a visszaküldési szabályzatuk?

Online vásárlás esetén Ön 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat a vásárlástól. A terméket az elállás bejelentésétől számított 14 napon belül kell visszaküldenie. A visszaküldés költsége Önt terheli, kivéve, ha ezt előzetesen átvállaljuk. További részletekért lásd ÁSZF-ünket.

Milyen fizetési módok közül választhatok?

Üzletünkben van lehetőség banki átutalással történő fizetésre, bankkártyás fizetésre, illetve készpénz feltöltésre. További részletekért kérjük, tekintse meg Általános Szerződési Feltételeinket (ÁSZF).

Mennyi garanciát vállalnak a termékre?

A általunk forgalmazott termékekre a gyártótól függően 1 és 10 év közötti garanciaidő vonatkozik. Az adott termékre vonatkozó pontos garanciális feltételekről kérjük, konzultáljon munkatársainkkal.